A Német Haditengerészet híres oktató-vitorlását a hamburgi Blohm & Voss hagyományos hajógyár készítette, és bocsátotta vízre 1958. augusztus 23-án. Egy alnémet íróról nevezték el, akit tengerészeti regényei tettek híressé, és aki a skagerraki csatában, az első világháború legnagyobb tengeri ütközetében esett el. A Gorch Fock a mai napig összesen 740 000 tengeri mérföldet tett meg,
439 kikötőben fordult meg, és az összes kontinensen összesen 60 felségterületre lépett be.
Németország úszó nagykövetségeként számos nemzetközi regattán vesz részt, és az euró 1999-es bevezetéséig a tízmárkás bankjegy hátoldalát díszítette. A Gorch Fock állandó legénysége 69 fő (maximum: 222 fő), egy nagy vitorlás, mely magassága 45,3 méter a tenger szintjétől, 23 vitorlájának teljes felülete 1952 négyzetméter. A fedélzeten a Condair Optisorp gőzelosztó rendszerét alkalmazzák.
A rövid párásító szakaszok döntő jelentőségűek, ha megbízható és higiénikus gőz-légpárásításról van szó. A légtechnikai berendezésekben nem juthatnak gőzfelhők a légvezeték belső egységeire. Ennek nedves felületek, korrózió és higiéniai kockázatok lennének a következményei.
A Condair OptiSorp gőzelosztó rendszerrel a párásító szakaszok a hagyományos elosztó rendszerekhez viszonyítva lényegesen csökkenthetők. Ez a gőz bejuttatását még nehéz beépítési helyzetekben is lehetővé teszi, és ilyenkor is garantálja az optimális elosztást és maximális párafelvételt.
További tájékoztatás a Condair Optisorp-ról
Párásító szakasz lerövidítése
Az elosztórendszerek konstruktív kialakítása pontos és homogén gőzkiáramlást tesz lehetővé
a teljes keresztmetszeti felületen.
Az áramlási keresztmetszet fölött keletkező nedves rétegek is hatékonyan elkerülhetők. A bejuttatott gőzt a légáram gyorsan és egyenletesen veszi fel.
A szabadalmaztatott gőzfúvókák gőzt kizárólag az elosztócsövek főáramából vesznek, onnan,
ahol az forró és kondenzátummentes.
Ily módon biztosítják, hogy az elosztórendszer utáni légvezetékek szárazon maradjanak. Tömör rozsdamentes acélból készülnek, megbízhatóan, tartósan, öregedésállóan és szivárgásmentesen működnek.
Annak érdekében, hogy az északi és a balti tengeren működő sok ezer szélturbina állandóan biztonságosan működjön, a műtőben nem szabad túllépni a max...
Porsche Múzeum
A Condair RS gőznedvesítőket a Porsche Múzeumban, Zuffenhausenben használják. Szabadalmaztatott mészkezelő rendszerük megakadályozza, hogy a mész tar...
The Squaire
A frankfurti Squaire-nál a Condair hibrid légnedvesítői biztosítják a kényelmes páratartalmat. A Condair DL higiéniai minősége a gyakorlatban bebizon...
Fesztiválszínház
A Condair gőznedvesítőit az Erli Fesztivál Színházban használják. Szabadalmaztatott mészkezelő rendszerük megakadályozza, hogy a mész tartósan tapadj...
Schwerin kastély
A Condair EL gőznedvesítői kiváló páratartalmat biztosítanak Schwerin Schwerinben. Ezek a Condair ismert gőz-párásítók legújabb generációja, és ott h...
The Green Planet
A Condair adiabatikus párásítói kiváló páratartalmat biztosítanak a dubai Green Planetnél.
Brandhorst Múzeum
A müncheni Brandhorst Múzeumban a Condair hibrid légnedvesítői biztosítják a kényelmes páratartalmat. A Condair DL higiéniai minősége a gyakorlatban ...
A Kronberg Campus
A Kornberg campuson található "Gamma" épület a Condair GS gázüzemű gőznedvesítőt használja. A Condair GS egységek képezik a rendkívül hatékony gázszi...
Torre Cepsa
A Condair RS gőznedvesítőket használják a madridi Torre Cepsa-ban. Szabadalmaztatott mészkezelő rendszerük megakadályozza, hogy a mész tartósan tapad...
Mercedes-Benz múzeum
A stuttgarti Mercedes Benz Múzeumban a Condair hibrid légnedvesítői biztosítják a kényelmes páratartalmat. A Condair DL higiéniai minősége a gyakorla...